مرجع اندروید و اطلاعات

مرجع اندروید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۱/۰۵
    uhhy
  • ۹۵/۰۱/۰۵
    hh
  • ۹۵/۰۱/۰۵
    gghj

دانلود بازی king of thieves برای اندروید


دانلود بازی پادشاه دزدها King of Thieves v2.9 اندروید – همراه تریلر

به طلا و جواهرات دیگر بازیکنان دستبرد بزنید و ثروت آنها را به غارت ببرید تا بتوانید به بزرگترین سارق جهان تبدیل شوید. از طرفی باید دژ خود را طوری طراحی کرده و آن را با تله های مختلف پر کنید.

بازی پادشاه دزدها ترکیبی از دو سبک پلتفرمر و نبرد آنلاین بین بازیکنان میباشد که توسط استودیو خلاق ZeptoLab که سازنده عنوان محبوب Cut the Rope نیز میباشد ساخته شده و تا به امروز هزاران بار توسط مردم سراسر جهان دانلود شده است.

در این بازی باید به طلا و جواهرات دیگر بازیکنان دستبرد بزنید و ثروت آنها را به غارت ببرید تا بتوانید به بزرگترین سارق جهان تبدیل شوید. از طرفی باید دژ خود را طوری طراحی کرده و آن را با تله های مختلف پر کنید تا ثروت شما نیز توسط بازیکنان دیگر به غارت نرود. سیستم اتک و دفنس این بازی بسیار شبیه بازی COC معروف میباشد و به این خاطر بازیکنان زیادی را به سوی خود جذب کرده است.

هم چنین با پیشروی در بازی میتوانید لباس های جدیدی را برای خود آزادسازی کنید و برای گرفتن برخی آیتم های ویژه میتوانید 80 مرحله داستانی بازی را به اتمام برسانید.

البته در این بازی میتوانید با تشکیل قلعه خود دیگر دوستان دزد خود را به یک اتحاد بزرگ دعوت کرده و به صورت گروهی به دیگر قلعه های سرتاسر جهان دستبرد بزنید.

بازی King of Thieves عنوانی با گرافیک هنری زیبا و گیم پلی اعتیاد آور است و پیشنهاد سایت اندرویدکده به شما میباشد.

تغییرات نسخه 2.9

- اضافه شدن تله های جدید

- اضافه شدن لوکیشنی جدید با نام قلعه باستانی که دارای 16 سطح جدید در بخش تک نفره بوده و پر از تله های مرگبار و معدن های طلا میباشد.

تغییرات نسخه 2.8:

- اضافه شدن لباس های شیک و جدید

- اضافه شدن شخصیت های جدید به بازی

- اضافه شدن امکان معامله

ویژگی ها
  • نسخه اندروید مورد نیاز: 3.0
  • نیاز به روت: ندارد
  • نیاز به دیتا: ندارد
 دانلود
  • MOSI.GSM

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی