مرجع اندروید و اطلاعات

مرجع اندروید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۱/۰۵
    uhhy
  • ۹۵/۰۱/۰۵
    hh
  • ۹۵/۰۱/۰۵
    gghj
دانلود بازی heroes ..... برای اندروید

دانلود بازی نظم و آشوب Heroes of Order & Chaos v3.1.2b اندروید – همراه دیتا + تریلر
در بازی نظم و آشوب تیمی قدرتمند را تشکیل دهید و در نبردی حماسی شرکت کنید. این عنوان یکی دیگر از ساخته های استودیو محبوب گیملافت بوده و میتواند تا ساعت ها شما را سرگرم کند.

کسانی که از گجت های اندرویدی استفاده می کنند قطعا با کمپانی محبوب گیملافت آشنایی کامل دارند. این شرکت در تولید بازی های HD با گرافیک بالا برای اندروید تقریبا بی نظیر است و کمتر کمپانی تا به حال این اجازه را به خود داده که با گیملافت وارد رینگ رقابت شود. بازی Heroes of Order & Chaos محصول جدیدی از شرکت گیملافت می باشد که با دارا بودن گرافیک بالا چشم هر شخصی را به خود خیره می نماید.

در این بازی شما باید با دوستان خود همراه شده و به صورت آنلاین وارد میدان جنگ شوید تا بتوانید با تمام قوا دشمن را شکست داده و پایگاه ها، قهرمانان و تجهیزات خود را ارتقا دهید.

شما در این بازی می توانید از بین 30 قهرمان منحصر به فرد و متنوع یکی را به دلخواه انتخاب کنید و یا در مواقع لزوم آن را با قهرمانان دیگر تعویض نمایید. توسعه و ارتقای مهارت ها و تجهیزات خود برای فتح و غلبه بر دشمنان یکی از ارکان اصلی بازی می باشد. همچنین شما می توانید به صورت انفرادی یا در حالت چند نفره (همراهی دوستان) وارد میدان جنگ شده و با جنگ های گروهی کاملا معتاد بازی شوید!

توجه کنید که: بازی Heroes of Order & Chaos آنلاین بوده و تمامی نسخه های مود که برخی از سایت ها برای این بازی منتشر می کنند، فقط به دلیل جذب بازدید می باشد. این بدان معناست که هیچ کدام از نسخه های مود این بازی کار نخواهد کرد!

یک توصیه: دوستانی که دیتا نسخه 3.1.1b را دارند، احتمالا احتیاجی به دانلود دوباره دیتا نخواهند داشت. لذا فقط فایل apk نسخه جدید را دانلود نمایند!

پیشنهاد می کنیم در این بازی تیمی, گروهی از دوستان تشکیل دهید و با ارتقای مهارت ها و تجهیزات خود به افسانه ای بی بدیل تبدیل شوید.

ویژگی های Heroes of Order & Chaos

- انتخاب از بین 30 قهرمان موجود و منحصر به فرد در بازی

- بازی به صورت رایگان و با شخصیت های مختلف

- امکان تغییر قهرمان خود در طول بازی

- ارتقا مهارت ها و تجهیزات خود برای غلبه بر دشمنان

- امکان مبارزه انفرادی یا گروهی که بازی را کاملا معتاد کننده جلوه می دهد

- توسعه و گسترش تیم خود برای هدف های بزرگتر و حکومت بر جهان توسط قهرمانان

- ترکیب کاملی از سبک RPG و RTS در حالت چند نفره

تغییرات نسخه 3.1.2b

- رفع برخی از مشکلات بازی

تغییرات نسخه 3.1.1b:

- اضافه شدن دو قهرمان جدید به بازی

- اضافه شدن پوسته یا همان Skin جدید که شامل انیمیشن های جدید برای شخصیت ها , صداهای جدید , آواتار های جدید و غیره میباشد.

- اضافه شدن 3 قهرمان جدید Skin به نام های: Archimtiros , Equellia و Frostzel

- حال میتوانید لینک اکانت خود را به گوشی جدید منتقل کنید - به یاد داشته باشید که دستگاه مبدا و مقصد دارای سیستم عامل مشترک باشند.

 ویژگی ها
  • نسخه اندروید مورد نیاز: 2.3
  • نیاز به روت: ندارد
  • نیاز به دیتا: دارد
 دانلود



  • MOSI.GSM

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی